Ulpan.com's daily dose of Hebrew Headline Animator

1/16/12

5 מאסרי עולם לאמג'ד עוואד שרצח את בני משפחת פוגל

 

אחרי העונש של חכים עוואד,שלח בית הדין הצבאי בשומרון גם את בן דודו ושותפו לטבח המזעזע של חמשת בני המשפחה באיתמר ל-132 שנה בכלא. אב בית הדין הגדיר את הרוצחים "כנופיה מפלצתית שאת השנאה והאכזריות הפרמיטיבית שלה לא ניתן להבין", ואמר: הנאשם התייצב בפנינו כשאין בו זיק של חרטה

בית הדין הצבאי בסאלם גזר היום (ב') על רוצח חמשת בני משפחת פוגל מאיתמר אמג'ד עוואד - 132 שנות מאסר. בהכרעה קבעו השופטים: "לא היה בו זיק של חרטה". על שותפו לרצח, בן דודו של אמג'ד, חכים, נגזרו לפני מספר חודשים חמישה מאסרי עולם ועוד חמש שנים, שהם 130 שנות מאסר.

לפני כחודש וחצי הורשע אמג'ד עוואד בחמישה מעשי רצח, כשקטל בדקירות סכין יחד עם שותפו את אודי ורות פוגל וילדיהם, יואב בן ה-11, אלעד בן הארבע והדס בת שלושה חודשים. התביעה הצבאית ביקשה להטיל עונש של חמישה מאסרי עולם, בדומה לרוצח המשפחה השני.



בדיון היום, כמו לאורך כל ההליך המשפטי, עמד אמג'ד עם חיוך קל ואדיש והסתכל בזלזול לעבר המתרגם. אב בית הדין סא"ל יאיר תירוש אמר בדיון כי בית המשפט התלבט אם די בעונש מאסרי

העולם כפי שביקשה התביעה הצבאית או שמא להטיל את העונש המקסימלי - עונש מוות.

"הנאשם התייצב בפנינו כשאין זיק של חרטה או שמץ של מבוכה. בלתי נסבל שיהיה דימיון כלשהו בין חברת אנשים מתורבתת לכנופייה מפלצתית זו. את השנאה והאכזריות הפרמיטיבית של אלה – אין בן תרבות שיוכל להבין". למרות הדברים החריפים אמר: "החלטנו לא לגזור עונש החורג מחומרתו מהעונש אליו עתרה התביעה". 

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/327/128.html?hp=1&cat=875&loc=1

 

No comments:

Post a Comment